Selve Food (R)evolution-konseptet går jo ut på at matprodusenter skal teste ut sine produkter på reelle forbrukere ute i kantine-Norge. Da vil man kunne nå et stort antall forbrukere og innsikten vil forhåpentligvis medføre mer målrettet produktutvikling. Neste uke går vi igang med Testrunde #2 i prosjektet – det gleder vi oss til! Til forskjell fra forrige runde skal vi teste produkter som enda ikke er lansert på på det norske markedet enda. Det medfører at kantinegjestene som smaker produktene og gir sin feedback faktisk er en del av en reell produktutvikling. Hvor kult er ikke det?
Testplanen er som følger:
- 1.november: Aibel Stavanger/Vestre Svanholmen 14
- 2.november: SR-Bank Arena, Stavanger
- 3.november: Aker Solutions, Stavanger
- 8.november: Coor HQ, Lysaker
- 9.november: Aker Solutions, Tranby
- 9.november: Lyse Mariero, Stavanger
- 9.november: Deloitte, Oslo
- 10.november: Equinor Kårstø
- 10.november: Aibel, Asker
- 15.november: Anora, Gjelleråsen
- 16.november: Oslo K, Oslo
- 16.november: ABB, Skien
- 16.november; Aibel, Bergen
- 17.november: Equinor, Mongstad